Tuesday 1 November 2011

cuti oh cuti !

Assalammualaikum~
hye frenz..
gila rah cuti ni aku rasa lama betul..sapa budak uitm angkat tgn!
HAHA!
betul x aku cakap cuti lama kan..tapi kalau yang bekerja tu maybe x rasa la~
bagi yang duduk goyang kaki tu ha amek kau..kerja nya mengadap laptop, tv n komik
ja la memanjang kan..kuaq lepak dengan member2 sampai x larat nk keluaq lagi dah aih..
dwet mmg xdak la..kering kontang dibuatnya..tapi makan tetap maintain banyak gila..
sbb kat rumah makan kan free of charge..huhu..
walau pun sekarang rasa mcm lama gila tggl kat rumah tp nnt bila time nak balik percayalah
mesty semua pakat2 nanges xnak pergi..apa boleh buat rumahku syurgaku..
aku harap aku dapat habiskan pengajian aku secepat mungkin,so lepas tu nnt aku nk bina satu tempat yang aman damai untuk family aku..x mcm skrg ni kami berada di tgh2 kawasan bandaraya..
tahu x korang yang kita ni bagaikan menghirup asap rokok sebanyak satu kotak pada setiap hari
yang mana tggl dekat dengan kawasan perindustrian tuh..terutama penang la kan..
bayangkan setiap ari bnyk sgt asap kenderaan, asap kilang ja berkepul-kepul~haish dunia..
dah la dunia kita ni makin lama makin terhakis..
tapi rasanya kan macam mana kitaran alam dalam hidup kita yang mana akan hidup pasti mati
macam tu jugaklah yang akan terjadi pada dunia kita nih..
kita selalu tgk yang dunia kita ni dah jadi panas gila kan sampai leh cair ais di kutub utara sana..
mungkin nnt akan ada kitarannya yang akan menyebabkan semua air di dunia ni akan beku semula..
barulah dunia kita akan stabil semula kan..erm kuasa Allah mengatasi segalanya..
eh eh aku dah menyimpang jauh ni..
cerita asal pasai cuti aku kan...erm xpa la..alang2 dah terlajak cerita aku pun nk ucap terima kasih la sbb baca ek.. :)(:
*loveyouallmmuahhxx*

No comments:

Post a Comment