Thursday 10 November 2011

::knp macam nih:::

Assalammualaikum~
hurm semalam aku pergi jalan2 sehari suntuk dengan adek aku n seorang kawan lagi~
kami ni sebebnarnya bukan tahu pun nak pergi mana..pakai jalan ja..
pastu pening sendiri..hehe
then masa kat bukit jambul aku dapat cerita yang kawan aku syahril xcident terok~
aku yang sayangkan sahabat nih pun pergi terus rumah dy..tp alhamdulillah x seteruk yang aku fikirkan dan masih boleh jalan lagi..kira oke la tuh kan~ :p
sampai kul 6 tuh kami pun pergi la makan2 di hammer bay~
tepat kul 8 aku dah smpai rumah..
lepas siap apa yang ptt dibuat..dah tentu la tiba masanya aku landing..haha
tepat jam 8.47 mlm aku dapat mcj dr someone swuh aku g jmpa dy..walaupun letih aku gagahkan la jugak..
dalam perjalanan satu lg mesej masuk dalam inbox yang mengatakan kawan aku xcident~
dalam aty ni kata mungkin mggu ni mggu org xcdent kot~sebak gak la bila dpt cerita cmtu~
apa lagi aku pun drive dgn lajunya pergi amek adek aku utk tuju kerumah seorang lagi kawan aku yang xcdent nih~tgn aku terketar2 masa drive n bape kali aku hampir xcdent sbb terlalu gelisah~
orang kat sebelah tu jgn dok kata la mmg dah ketaq smpai terdiam sungguh..
setelah smpai aku dgn adek aku brjalan dulu smpai ke tangga rumahnya..
kami lihat ramai orang kat ctu..dalam hati kami berdua dok kata dah depa ni org yang nak agkat jenazah ke??
lagi la kami dua tension pk pasal hal tuh..
then kami melangkah pelan2 naek ke atas~
smpai depan rumah kami dgr macam ada org baca yassin..haish baca yassin??
dy ni dah nazak ke..sedyh bukan main dlm aty..
kemudian kami dekat lagi dan trdengar tu macam suara tv ja pun..
dah x tahan kami g terus depan pintu dan BANG BANG BOOM!
hampeh betul..kena tipu free2..aku dgn dalam keadaan yang sedih teramat tu blah terus lah~
 GERAM!
dan aku kenalkan kawan aku pada dy jugak..
entah lah..mungkin x kena masa kot..aku letih kawan yg seorang ni pun letih bru balik kerja..
dan kena mcm tu pulak kan~ya aku mmg marah sgt sbb aku rasa sedih sgt2..
kerana dy tipu aku, aku hampir xcdent beberapa kali..mgkin dy boleh main2 tpi kalau aq mati dah x jadi main2 dah..
lepas tu aku dgr crita yang dy buat semua tuh sbb nk tgk kwn2 dy sayang dy ataw x..
NO! dy x leh buat org risau smpai mcm tu sekali..mcm nk luruh jantung dibuatnya::::::
dan satu lagi dy tempah karoke utk kami semua..tp kalau aku mati nk xnk korang tetap kena batalkan jugak kan,..dan aku sedih sgt yang kwn aku ni kata aku lebih pentingkan org baru dr org lama..
sama sekali tidak..aku sayang semua yang aku kenal x kira sapa pun..dont make me feel guilty..!
dan kita juga x leh menilai seseorang berdasarkan wajahnya~oke!
dah mmg muka kawan aku tuh poyo je..muka nak marah je apa aku nak buat..xkan setiap masa aku nk tarik mulut dy kasi senyum?

mmg x la kan..tp sebolehnya jgn menilai seseorang dr luarnya sahaja...
aku kenal dr awal pun mmg muka dy pesen tuh~adoii..just dont judge a book by its cover okeyh~
tp serius aku cakp org yang nmpak bengang kira dok buat muka menggerun ja nih..sebenarnya dyowg bukan macam tu cuma dilahirkan mcm tuh..tp dalam aty dyowg sgt baek oke..
mcm aku jugak la kalau korang x kenal aku mmg la korang kata aku sombong,tp bila dah kenal sbnrnya aku bkn cmtu kan..plezz lepas ni aku xnak dah hal2 macam ni terjadi lagi..
boleh rosakkan hubungan persahabatan kita selama ni taw x..
plez plez plez.. maafkn aku sama sbb blah cm tu ja..
dan padan muka kau sbb menipu aku..aku marah tanda sayang taw..bkn sbb aku nk putus kawan..
alahai~
tamo gado2 k kwn~
sbg hadiah nah bunga persahabatan dr aku..


p/s: tarikh ari ni sgt menarik..11.11.11..huhu..


No comments:

Post a Comment