Wednesday 18 January 2012

::malam masalah::

Assalammualaikum~
hye kawan~
time sekrang ni kalau kita tgk ramai sgt pelajar yg tak beretika ..
salah satu contohnya aku lah~hihi :D
nak buat macam mana , semua ni berlaku atas pengaruh rakan sebaya lah!
HAHA! so pandai2 lah kita semua cari rakan agar tidak membahayakan diri sendiri~
*ceh ayat x leh blah!
bukan membahayakan memesongkan akidah kita~HAHA!
*jgn marah yer kawan2 tercinta~
okey sebenarnya cita real macam nih~
semua penghuni kolej diminta menghadiri sesi perjumpaan dengan rektor UiTM..
start jam 8 mlm abeh pukul berapa tak dapat dikenal pasti~
aku dengan bangganya tak sabar la nk jumpa rektor tersebut sebab boleh kata dekat satu sem dah x jumpa~
huhu~
tapi kawan-kawan  aku ni pulak dah jadi jin kat belakang supaya tak pergi~
alasannya assigment berlambak..huhu ~
secara tetiba nya pulak aku dah naik tanduk dan menurut supaya tinggal dalam bilik~
then kami dengar announcement yang kata pihak pengurusan blok akan cek semua bilik~
perghh masa tu gerun gak la..padahal dyowg tu gempaq kami ja..
xpa la..kami stay dgn keputusan kami yang kami nk tinggal kat dalam bilik jugak~
cara kami menyorok adalah dengan tutup lampu jer~haha..
niat kami kalau dyowang cuba buka pintu, kami nk nyorok bawah katil ..
xpun masuk lam almari..hihih  :p
sambil tu layan movie dan bukannya study~
*yelah study menda dalam gelap kan#
punya lama kami dok bergelap tuh tapi x de pulak org datang cek~
ciss..! x mencabar langsung~
elok kul 9 lebih tuh kami dah rasa cam nothing happen so kami pun bukak lampu semula~
apa lagi dengan rasa laparnya kami pun mula kan operasi memakan meggi~
perggh kenyang beb walaupun cuma sebungkus meggi tapi cukup memberi nikmat ~!
dok sat tak sampai 5 minit aku dah dengar cm ada bnda x kena ja dengan jiran aku~
rupa2nya ada org pengsan..xpa la ~ aku pun rela hati la pergi tolong..*konon baik lah kan~
tapi setakat tolong tgk ja lah~ :p
ada la tolong cari no telefon pengurusan kesakitan kat dyowang~tu pun juz cari no fon then dyowg
pandai2 col sendiri je lah~ hehe :)
niat nk tolong tp mcm x diperlukan je~ "apalah nasib::::" biar je lah#
dan skrg aku typing blog~ keja bnyak lg kot x setel~adoyai!
nmpak gaya pg jugak aku tido nih~ padan muka aku~! haiyaa#
okeyh la !@#$%

otak kata study la,
aty kata nnt la,
dok tggu pa lagi,
k la nk p study...
tata asalam.

1 comment: