Tuesday 1 April 2014

New Stage !


Assalammualaikum.
hyep kembali saya pada hari ini untuk mengucapkan selamat datang April!!!!
yeah..dengan tibanya bulan april ini maka lepaslah segala-galanya yang berlaku pada bulan march ~
apa yg berlaku pada bulan march?
wow begitu banyak..sampai aku pun pening.
firstly,ofcourse about my work..sangat pening kepala pikir pasa kerja..[part time je pun]
bukan apa..bos suka panggil aku pergi kerja sebab kawan kerja aku ada hal..aku nak pergi tapi banyak pulak ari yg aku ada banyak benda nak buat..
tentang hal praktikal la hal rumah tangga la..opps
haha..ekceli paling penting adalah untuk aku nak present praktikal.
system yg dok buat ari2 still xsetel..
bila dah siap mai time ari present dyowg nak yg lebih sempoi..alamak
kena balik buat lagi..adesz
nak xnak kena la buat jugak..
so encik pakcik tu pesan jangan pergi kerja!
well dy boleh afford nak bagi dwet..so aku cuma kerja bila aku ada masa terluang lah
okey !
stop to practical part.
second!
really bz into my E-day 
what is e-day? engagement day lah of course..
hahaha
well banyak barang2 yang perlu di siapkan.
dari segi makanan untuk tetamu,pakaian,barang hantaran dan sebagainya.
dengan kereta rosak buat hal lagi..
wahhhhh
mmg banyak pakai dwet arh cita dy !
apa pun hari pertunangan aku dan encik pakcik berjalan dengan lancar
Alhamdulillah
#30/03/2014
hope sampai ke jinjang pelamin
okeyh end to that 
keesokannya hari pembentangan system..
what the fish !!!
aku x boleh nak siapkan lagi !!!
sooo pergi present macam tu je..
tapi syukur sgt2 lecturer bg peluang lebih kurang seminggu utk siapkan..
so now..WORK HARD !!
peace no war
!!!

No comments:

Post a Comment