Thursday, 30 June 2011

aku kemalangan!

Assalammualaikum~
hari ini buat julung kalinya aku mengalami xcident yg aku x pernah sekali jangka padahal dah kena pesan selalu..
apa boleh buat bnda nak jadi..
aku rasa menyesal gak la..
namun nasi sudah menjadi bubur~
sedeyh tgk kereta aku masuk workshop..
tambah sedyh bila dapat taw sedara2 aku mengalami luka2 sedangkan aku tak..
ada yang cedera kepala,cedera kaki dan ada juga yg cedera kat tgn..
ceritanya begini...
nak kata laju x laju...
meter takat 60 je pun..
akibat kelalaian aku bermain sambil memandu inilah padahnya..
ketika kereta didepan berhenti tanpa ada lampu break dan ingin masuk ke simpang kanan..
aku terus melanggar kereta beliau..
bertuah aku sbb kitaorg x gaduh2..
dan bertuah lagi kes ni setel cepat..
bertuah lagi xdak org yang maut..
bertuah lagi bila abah setelkan saman..
bertuah lagi dapat slow talk dgn sarjen trafik penyiasat..
menyedihkan sbb aku bwat org sakit..
menyedihkan sbb aku x dapat jumpa keta aku selama 2 mggu...
menyedihkan lagi aku trpaksa balik Merbok dgn bas..
menyedihkan lagi mak aku asyik dok berletiaq..
haish~
aku patut tension or what???

2 comments:

  1. Anda patut bersyukur kerana smeuanya baik-baik saja .-.

    ReplyDelete