Monday 10 February 2014

:: P E R L I S ::

At last !
sampai gak ceq di perlis buat kali kedua.
sekali sekala.~
bila org tua tuh nak bawak g tempat lain xtahu lah..
apa pun tak kisah
bak kata pimai FM
"lagu mana pun untuk hampa"
Well sebelum antar anak sedara beliau kami bertapak
di padang besar dulu..

w e l c o m e  to  P a d a n g  B e s a r 


ekceli macam pasar biasa je pun,
harga takde la semurah seperti yang digembar gemburkan
namun disebabkan mengikut langkah mereka2 ini
ku turutkan jua ..


Tengok tu ! diorang tinggalkan aku lah 


Tapi
takpe ! saya okey je 


Well perangai aku tak suka jalan2 tgk barang kalau aku tak de niat nak membeli~
silap la melangkah ke sana..
kasih syg punya angkara ikut je le..
HAHA!

Disebabkan kanak kanak berdua tu nak mencari kasut
encik pakcik lepaskan la pegangan tali tu sekejap
tinggal lah kami berdua
dah tinggal dua org ni apa lagi..
tomoi la~
one by one..
HaHaHa~
aku pun follow je beliau..
lenggok kanan ikut lenggok kiri ikut
depan belakang semua ikut lah

p e n a t


tengok jam..(gila jam)
Melangkah ke kedai menjual jersi pulak!
Ke kedai jersi lagi~
Jersi lagi !
Haish ! jersi lagi..! Asdesz =="
Tshirt 

Akhirnya beli sehelai tshirt la jugak encik nun..buat kenangan la kot dah bekenan..
nasib baik yg aku bekenan jugak..HaHaHa!
aku mmg jahat suka bangkang apa yg dia suka~
Well..

Abes satu pusingan beliau tawaf
berpeluh aku dibuatnya
takpe2 sabar

Dah lepas kami antar kanak kanak tu masuk tadika a.k.a matrikulasi di sana nun
bermula lah perjalanan pulang ke desa
sebelum balik singgah makan nasi ayam
well~
bermula muka jahat begini,
Konon konon berlagak! xnak makan la sangat !
padahal perut lapar giler
ghupe-ghupenya nak oghang suapkan..
coih! gedik gila baq ang
anak sapa xtaw!
so bila dh dpt jadik la gini~ hee
gedik gila..p blah la ang!

#cerita semalam yang berakhir happy jugak walaupun penat yg amat#

p/s: org sana memang suka pakai skuter eh,comel2 baq ang skuter depa..geram aih..
#muka encik pakcik masih belum dapat dipertontonkan lagi~









No comments:

Post a Comment