Sunday 5 January 2014

Praktikal jurusan IT

Assalammualaikum~
hahaha....Yieehaa!
aku sekarang dalam mood praktikal tapi kerja yang diberi masih xdapat nak disempurnakan dengan baik~
esok pagi pagi in da morning lagi bos dah nak datang cek sorang sorang punya kerja~
eh Shazlin, ko ada buat apa apa tak?
hah! amek kau..memang nak kena la esok kan..
lalalalalalala~ ;)
stress la kerja ni~
nampak macam senang..tapi bila buat asyik banyak je Error..
meluat gak aih!
Tapi apa pun usaha tangga kejayaan!

                                   weh!aku dah usaha kot...

Nampak gaya masih belum cukup kuat..
main ja banyak kan!
eh silap, aku kerja la..

btw, sambil sambil praktikal ni aku buat kerja part time sama..
huhu cari duet la sayang~
Wah, seronok jadi orang kaya.rilek goyang kaki je kan~
namun apakan daya diriku yang tak seberapa ni~
apa pun takmo dah lazy2~
Pastikan pass praktikal ni~
then kita boleh kerja sepenuh masa cari dwet~
huhu..
Moga satu hari nanti aku dapat berjaya sama macam kawan kawan aku yang lain nun~
Aminnnn    >..<


No comments:

Post a Comment