Wednesday 8 January 2014

cerita malam ini :'D

Assalammualaikum w.b.t
hye uols~
tadi kan dah kata macam sesuatu yang happy nak jadi je..
huhu..
ada la jugak happy tuh..
sedih pun ada jugak..
tapi biasa la adat dalam kehidupan kan..kadang2 kita gembira..kadang2 kita akan bersedih~
gembira sebab keluar dengan encik pakwe tuh~
jalan2 n happy seketika..
sejuk yang kujangka hingga ke tengah malam namun panas menjengah di tika embun baru nak menitis!
aiyak! apakah itu...
hurm..ekceli aku sedih sebab dia tak berapa faham kenapa aku sedih~
aikk..cam pelik je ayat..haha.
whatever lah..
klaw bagi lelaki..arghh biasa la orang puan memang gitu..
adesz...dekat nak datang bulan ke hapa nih?
ntah r..hahaha~
sebab musabab xperlu diceritakan takut nanti mengundang kenangan pilu..
NAMUN.. dalam kesedihan jua..
aku bergembira sebab dibelikan teddy bear yang aku beri nama tora tora..haha..
sekadar gurauan di dalam kereta lah!
ntah aku lebih suka panggil teddy bear aku ni baobei..maksud baobei tu ialah baby~
its so cute just like baby~
huhu!
aku sayang baobei aku yang besar gebu lembut nih~
mmuahx baobei~
xde pakcik dah! haha :D


well ni la baobei saya! hee <3 <3

No comments:

Post a Comment