Saturday 25 January 2014

Assalammualaikum~
wah sepanjang minggu lepas sangat lah bz..
letihnya~
nak jalan2 dengan org tua tu pun xdapat..adesz
cek dengan kawan kawan cek kat tempat kerja nun kena
wat kerja yang xpernah abes2 tu...ala website tu laa..hee

then sabtu dan ahad kami bekerja d exspo halal penang di SPICE !
wah seronok betul.








ni la saat kami di expo tersebut~
hehe

apa pun memang seronok la..
then bila masuk office dah start kena kerja luar..adesz
dan tanpa disangka aku pulak jatuh sakit..
aduhai..
Incik pakcik pulak balik kampung..tapi lepas dah balik cni
dy banyak ambik berat utk aku..happy rasanya~
hehe :D
aku plak bila dah sakit ni memang mengada ngada
ada ja yang nk minx pada Incik pakcik tu..walau hakikatnya x semuanya dapat tapi sebab beliau tu rajin melayan, 
Pun Bole ~..haha

baru beberapa ari mai tgk aku sakit beliau pulak yang jatuh sakit..alahai
xpe la..kejap lagi aku pulak yang nak pergi melawat beliau..daa nak bersiap~!


No comments:

Post a Comment