Monday 6 January 2014

keletihan !

Assalammualaikum..hye u all~
hee~
Hari ni kerja susah payah aku selama 3 minggu akhirnya membuahkan hasil..
Alhamdulillah..
walaupun baru tumbuh daun sejemput selepas 3 minggu tabur benih n siram ari2~
huhu..

Agak stress bekerja dalam bidang IT ni..nampak macam mudah je..
Ala apa yang susah main komputer je..
pergi mana mana pun boleh buat kerja..
bawak je laptop pergi jalan jalan sama~!
ha banyak la senang..
mahu pecah kepala taw..
adesz =="

By the way, sepanjang ari ni kerja aku mengadap laptop buat kerja tanpa henti..
*actually ada gak la berhenti main game..
oi oi.. tu sebab aku nak hilangkan stress..
n sambil2 program tgh loading lama gila tu..xkan kita nak duduk melangut plak kan!
 okeyh stop for that..

Lastly tepat jam menunjukkan waktu 6 petang..
apa lagi angkat punggung blah la weh!
dah seronok semangat nak balik tu sekali hujan lerr..
apa kan daya terpaksa la aku redah jua..
demi mencapai matlamat peluk bantal terus tido d rumah
ku gagah kan diri..
memecut dan terus memecut hingga akhirnya tiba ke destinasi!
Alhamdulillah ;)

dah sampai tu apa lagi terus terbongkang la cita dy 
sampaikan helmet pun xsempat buka ..
Aiyak!
nak dijadikan cerita masa tu aku punya la letih~
fon pulak berdering ntah yang keberapa kalinya..
nak tak nak aku pun jawab jugak..
dengar la suara pakcik kasih sayang aku tu bagi salam berkali2~
ehehe :D
dia dengan semangatnya ajak aku keluar pergi makan la suruh mandi la apa la..
aku pulak dengan semangatnya  dengar n sambung tido balik la~
gila nak bangun letih tak terhingga kot..
ahahahaha..kesian kasih sayang aku tuh~

sedang lena aku baru nak dibuai mimpi terdengar ketukan pintu di luar rumah
*xkan orang ketuk dari dalam rumah kan..
tak ape la..dengan sisa kudrat yang masih ada tu aku gagah jua bangun buka pintu..
Wuargghhh terkejut tgk Pakcik tersayang di luar~
#sgt excited dengan kedatangan beliau sehingga kan xdapat buka mata la cita dy..
*ekceli dy berdiri betul2 bawah lampu..nak dongak tgk dy silau weh! HaHa

Dia bawakan aku nasi goreng ayam.
aku rasa aku yang suruh dia belikan makanan kot masa aku tgh mamai2 cakap fon dgn dy..
dah la hujan weh! kesian beliau..
redah hujan ye bang..bangga aih cek dapat pakcik lagu ni~


ni la nasi goreng ayam yang beliau bawakan..nak jadi cerita nasi ni aku makan tinggal setengah xsampai seminit pun..
*hah! nampak tak penipuan disitu..hehe
sikit punya tak menghayati la orang bawak jauh2~
#orang lapar memang begini...
apa pun sempat snap gambar lagi..hahaha~
tak boleh blah..k tu je la cerita seharian aku pada hari ni..
tadaaaa ba ba na na na!


No comments:

Post a Comment